Loudání 2013 - extrémní cyklistický NONSTOP závod - POPRVÉ NA KOLOBĚŽCE - průběžně aktualizováno

10.05.2013 20:42

 

 

29.5.2013 18:20

11. Profil trasy :-)

 

 

10.5.2013 20:58

pořadatelé:

10. jubilejní indicie: jeden z úseků trasy je "oficiálně" na kole nesjízdný (pozn. za mokra patrně i neschůdný). Teď jsme zvědavi, kolik bude odhlášených :-)))

06.05.2013 13:11

pořadatelé:

9. Start bude v Něčem nad Něčím ...

8. na vrchol, kterýsi Loudalové dají pro radost hned 2x vedou všechny barvy turistických značek

7. krom těch 1000m tam budou ještě 2ks nad 950 a 2ks nad 900

6. v půlce trasy budou Loudalové 187km od cíle ...vzdušnou čarou

5. celkem 3x vyjedeme nad 1.000 výškových m, všechny tisícovky budou na Loudání poprvé ;-)

4. Celkem 500m vede po železnici ;-)

15.3.2013 20:58

pořadatelé:

3. Cape Epic 2013: 698km 15.650 převýšení, 7 etap – 7dní;

       Loudání 2013: 796km 14.300 převýšení, 1 etapa – 5dní a pak co je těžší...

 

22.2.2013 20:28

pořadatelé: Ahoj všem, byla zveřejněna 2 nápověda trasy a čas zbývající do startu na stránce Aktuální ročník

 

2. Letošní ročník bude co do kilometrů nejdelší v historii! Bloudivší nešťastníci mohou překročit meze našich propozic...

 

1. Start bude na novém místě, které už se pořadatelům zjevilo. Cíl tradičně ve Slaném :-)

 

Loudání 2013 odstartuje ve středu 5.června. Více na www.loudani.cz

 

5.2.2013 7:02

Již mám na čem startovat: děkuji majiteliům české společnosti Vella, která vyrábí špičkové koloběžky Vella Speedboard pánům Hučkovi a Žákovi za jejich stroj. Panu Kubáčovi z Musher.cz za jeho doporučení.

08.12.2012 16:22

Jan Vlasák: Pepo, já tě vidím na startovní listině LOUDÁNÍ, a u Tvého jména stojí "koloběžka" šmankote, napiš, že mě šálí zrak...

 

Josef Janča: Čau Honzo, je to tak, zrak Tě nešálí, tak že, potkáme se zase na trase, pedály pro letošek nechávám doma a zjistím, co dokáže KOLOBĚŽKA. Čest Loudání 2013 ...nebo-li pohyb dopředný lze aplikovati kolmo, pěšmo a koloběhem obého...

 

Jan Vlasák: jj, letos na 1000 majlích byl Vašek na koloběžce o den rychlejší než já...ale to bylo kvůli mým problémům s technikou. Probírám to na Cykloserveru ve 4 dílné reportáži. Asi ju znáš. --- https://www.cyklotremp.cz/2012/10/na-cykloserveru-mne-zacina-vychazet.html#links ..............koloběžka je výrazně lehčí než bejk, nehrozí poruchy, ale já mám problém, že mě za chvilku začne děsně bolet koleno od té nohy, na které stojím na prkýnku. Musím často střídat nohy, tak brzo bolí obě jako sviňa. Chce to si zvyknout - hodně potrenovat..

 

Josef Janča: ...s tím tréninkem máš pravdu, jízda na koloběžce je u mě ještě nepopsaný list papíru, ovšem velká výzva. Děkuji organizátorům za udělení 3. ze 3 divokých karet na www.loudani.cz 2013 (1. je Pavel Richtr, vícemistr na trase 500 miles Iditarod Trail Invitational 2012, v podmínkách jaké byly, dál na metu 1000 miles do Nome nikdo nepokračoval kvůli počasí). Inspirací mimo jiné byla i zveřejněná žádost o účast Petra Ozogána (to je ten 2. divočák) jako běžce. V ten moment mě napadlo, že by byl husarský kousek od Petra, ač zmínil, že na kole jezdit neumí, kdyby se jízdu kolmo naučil ve zbývajících 7 měsících do startu závodu a závod dokončil - nemluvě o tom, jestli se mu podaří vcílení jako běžce, má zaděláno na oficiální titul TERMINATOR. ...koneckonců terminatorem je kdokoli, komu se podařilo do cíle Loudání dostat. Někomu i vícekrát, že jo Honzo : o )

 

Josef Janča: …tak že, prvním odstavcem zmiňovaného nepopsaného papíru bude pořízení koloběžky (pracovní název Ludík II.). Nikoho, kdo na ní jezdí neznám, tak 1. telefonát směřoval směrem k Jendovi Dittrichovi z www.centralbike.cz , kamarádovi který nám pomáhá všem z www.czechmtb.cz s koly. Jednoznačně mi doporučil, abych se obrátil na www.musher.cz . Po té, co jsem tak e-mailem učinil, přišla mi od majitele pana Kubáče šokující odpověd. Šokující v tom, s jakou pečlivostí a podrobnostmi zpracovaná byla, se 7 možnými variantami vhodných koloběžek pro můj záměr, s dalšími doplňujícími dotazy, které by výběr optimalizovaly. Více profesionálnější přístup jsem hodně dlouho nezažil. Moc děkuji pane Kubáči. V současný moment jsme ve fázi zbývajících 2 různých modelů od 2 různých výrobců, ze kterých vzejde finální podoba Loudací kolobrndy zvané Ludvík II. (vysvětlení: kolo které jsem si za pomoci Jendy z CentralBike stavěl na mé 2. Loudání měl pracovní název Louda, z čehož později vzešlo Ludva, neboli Ludvík I.). Tento odstavec by se dal nazvat předpřípravnou fází, kterou bych rád ukončil krátce po novém roce. Následně bude probíhat fáze přípravná, koloběžná nikoli běžná a dál se uvidí po „ukleknutí do startovních bloků" 5/6/2013.

Loudání zdar

 

—————

Zpět